Strona główna Oferta Logo Kontakt
W koszyku 0 szt
za 0.00 zł
     
Strona główna Reklamacje i zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

W przypadku zakupów przez internet istnieje możliwośc zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby wykonać taki zwrot, należy w ciągu 14 dni wysłać nam wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na adres mailowy sklep@mojekrawaty.pl. Następnie klient ma 14 dni na dostarczenie towaru do siedziby firmy pod adresem:

OSKAR PLUS
ul. Kościuszki 28
05-270 Marki

Wraz z towarem prosimy o dołączenie ww. oświadczenia, lub informacji o zwrocie oraz paragonu.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. Zwrotowi podlega jedynie towar nie używany.

 

Czy mogę wymienić zakupiony towar?

W miarę możliwości magazynowych istnieje możliwośc wymiany towaru. Aby tego dokonać należy odesłać do nas nieuszkodzony oraz nieużywany towar wraz z krótką informacją o zamianie, informacją na jaki towar mamy wymienić, danymi do przesyłki zwrotnej (na jaki adres odesłać wymieniony towar), numerem kontaktowym oraz kwotą 9zł (lub 13zł kurier) na ponowną przesyłkę.

Paragon przy wymianie nie jest wymagany, jednak należy go zachować na wypadek, gdyby okazało się, że nie jesteśmy wstanie wymienić towaru. Wtedy zostanie zrobiony zwrot na podane konto na podstawie paragonu, jego skanu lub kopii.

 

Dostałem inny przedmiot niż zamawiałem. Co teraz?

Staramy się wysyłać szybko i sprawnie każdą paczkę, jednak w nawale zamówień (zdarza się, że wysyłamy ponad 100 przesyłek dziennie) czasem robimy szybciej niż sprawniej, przez co pomyłki mogą się zdarzyć.

Jeżeli dostałeś towar inny niż w zamówieniu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. W zależności od sytuacji postaramy się rozwiązać sprawę tak, aby pomimo wszystko klient pozostał zadowolony z naszych usług.


sklepy internetowe Epro